HTML

A kövé soha nem dermedö szívek klubja

Mi páran hegynek fel futottunk egymás kezét szorongatva szebb jövöt reméltünk habár messze jutottunk a szeretethez még mindig nem értünk

Friss topikok

  • warriors of love: :D Biztos nagyon boldog lesz a kishercegnod es herceged ilyen apukaval :D (2012.03.25. 12:48) bastard
  • warriors of love: nem olyan regota ismerlek es talan szemelyesen sosem talakoztunk es csak egy kicsit ismerlek de az... (2012.03.17. 05:00) I can`t go on I will go on!
  • warriors of love: Nagyon sokat csalodtam az elmult honapokban...de meg mindig nem adtam fel.Hiszem,hogy en vagyok az... (2012.03.16. 18:20) first steps

Címkék

Reveal the truth

2012.03.20. 20:37 warriors of love

Meg mondtam hogy talakozni fogunk,es ugy is lett.

Nagyon hideg voltal amikor meglattal,de erztem a szivembe,hogy ez csak egy vedo pancel rajtad,mert most mar te is latod,hogy mennyire nem jatszom az erzeseimmel.

Megkonnyebultem,hogy beszeltunk,vagy inkabb hogy megbeszeltuk a dolgokat...es tudod mit??Neked sokkal nagyobb szukseged van ram,mint nekem rad.Annyira nehezen adod be a derekadat,mert te sem hiszel a szerelembe,meg akkor sem ha mar a szemedet böki.De most lattam,hogy mennyire szukseged van az erintesemre,az ölelesemre es az öszintesegemre.Megmondtam,hogy megkockaztatom:kinyitom a szivemet feltetel nelkul,ha elakarod dobni,akkor tedd.De erzem,hogy erosen akarod fogni es elnem engedni,csak te felsz az ujabb csalodastol.Ki nem??

Kertel idot...rendben legyen,de köszönöm hogy öszinte voltal velem,es nem jatszod meg azokat az erzeseket amik nincsenek jelen.De en hiszek magamban meg akkor is ha ujbol pofara esek...nem baj,ha nehezen is,de felallok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://brokenharts.blog.hu/api/trackback/id/tr64329179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása