HTML

A kövé soha nem dermedö szívek klubja

Mi páran hegynek fel futottunk egymás kezét szorongatva szebb jövöt reméltünk habár messze jutottunk a szeretethez még mindig nem értünk

Friss topikok

  • warriors of love: :D Biztos nagyon boldog lesz a kishercegnod es herceged ilyen apukaval :D (2012.03.25. 12:48) bastard
  • warriors of love: nem olyan regota ismerlek es talan szemelyesen sosem talakoztunk es csak egy kicsit ismerlek de az... (2012.03.17. 05:00) I can`t go on I will go on!
  • warriors of love: Nagyon sokat csalodtam az elmult honapokban...de meg mindig nem adtam fel.Hiszem,hogy en vagyok az... (2012.03.16. 18:20) first steps

Címkék

recognization

2013.11.30. 00:37 warriors of love

az elet az ilyen. kicsi vagy ... , probalkozol, boldog vagy es gondtalan az elet szep csupa mero moka es kacagas. talakozol mas emberekkel. megismered a szuleidet akiken az eleted mulik. az eleted az o kezukben van de te ezt nem tudod legalabbis ha a szuleid jol csinaljak a dolgukat akkor ezt nem veszed eszre es ez igy van jol. neked meg van idod megismerni a vilag rosszabbik felet. jar neked a mesek vilaga...igazsagszerint mindenkinek jarna de neked kivaltkepp. te meg igenis higgyj a mikulasban a jezuskaban a mikiegerben meg faszom tudja mindenben amiben csak akarsz ami erdekel. ne hagyd hogy masok dontsek el mit szeretsz. ha egy kicsit nagyobb leszel csak beteges rettegessel rothasztott felelemel remelem hogy olyan partnert talasz magadnak aki szeret megbecsul es tisztel teged. ne legyen olyan onzo mint en . mert hat ki is vagyok en. ugy erzem hogy sok sok even at koveteltem magamnak a kozkedveltseget a szukebb emberi koreimben, hogy szeressenek hogy erdekesnek tartsanak hogy ne csak elfogadjanak. mert en kulonleges vagyok aki merhetetlen figyelmet es megbecsulest erdemel. akkor ezt nem tudtam magamrol de egy ido utan csak kezdtem kapizsgalni milyen egyoldaluan szemleltem az eletemet. onzo modon szemleltem a letem folyomanyat . ha roviden kellene megfogalmazmom akkor ``ha nem szeretsz rohadj meg `` tipusu ember voltam egy nuansznyi idore. nem a megfelelo szemelyekkel talakoztam nem tudtam kapcsolodni az en masik felemhez mert nem letezett. mar elvadult voltam es csalodott kisgyerekkent  hisztiztem de te meg kicsi vagy es lehet nem erted . na varj csak kepzeld el hogy nagyon akarsz egy szep nagy piros nyalokat k3 matricaval (amit egyebkent utana nem eszel meg csak azert kellett mert masoknal lattad es birka vagy de ez nem baj majd kesobb elmulik) de nem kapod meg. a letezedhez es a fejlodesedhez aminden eszkozt megadunk es szeretunk csak azt a nyalokat nem kapod most meg. kicsi vagy akarod es nem erted mi van velunk hat neked kell az a nyaloka kicsi vagy nem erted es egy bizonyos aspektusbol en is kicsi voltam, de ez nem volt igy jo. nem . az nem baj hogy te kicsi vagy de en mar nem vagyok kicsi. nekem mar fel kellett volna nonom. nemtudom hogy ez mar a felnoves , lehet megrekedtem egy szinten meg nem vagyok kesz vagy csak siman ertelmi fogyatekos vagyok de erzem hogy nem teljesen vagyok olyan mint egy igazi felnott de igazsag szerint elertem egy pontra amikor radneztem es megragadott egy gyonyoru erzes amit nehany gonolat szult. radneztem es azt gondoltam de imadom ahogy dudolgatsz a kis hollandmagyarangol nyelveden vagy hogy mennyire szeretek veled tancolni es hogy mennyire boldogga tesz amikor nevetni hallak.. az eletben nem mindent kaphatunk meg de hidd el azert valamennyire opcionalis lesz es a boldogsagra is megvan a jo esely .majd neha kompromisszumot kell kotnod talan de kivanom hogy minden jo legyen. akarhogyis en itt vagyok es itt leszek, es miattad en is elhiszem a mikulast kulonben te hogy hihetned el ha en nem hiszem. a szeretre vagytam...betegesen es bar nem pont ebben a formaban gondoltam de te tobbet adtal es adsz nekem szeretetbol mint amennyit gondoltam volna hogy kaphatok. ha a szeret uzemanyag akkor te feltoltod a tankomat nap mint nap. csodalatos vagy es nagyon buszke vagyok rad es bar most onzo modon csak hozzad beszelek azert termeszetesen a batyadat is ugyanugy szeretem csak ez most veled beszelgetek. igen tudom hogy jobb fej vagyok mint anya de sajnos ez azt jelenti hogy a konnyebbik utat valasztom. azokat a szankciokat amiket anya hoz valoban meg kell hozni de csak egy reszuket mert nem mindenben ertunk egyet. sajnalom hogy neha anyaval almodsz es olyankor anyanak csunya szornyszeru fogai vannak hogy tudnam megertetni veled hogy anya nagyon szeret mert hat ugy van csak a gondoskodo szeretet neha nehezen felismerheto  a felismeres nalam nyomokban meghatodassal parolt konnyekkel jart de errol innkabb kerdezd meg a gyogyszereszed mert lehet nalad nem igy lesz. igazsagszerint anya egy wonderwoman. akinek a gasztronomiai skill'-je biztos hogy nem evilagi erok altal feltornazott szinten van es most csukjuk be a szemunket es mondogassuk egy felorat naponta hogy egy ferfi szivehez a gyomran keresztul vezet az ut:-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://brokenharts.blog.hu/api/trackback/id/tr25668158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása